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Online Casinos allgemein: Erfahrungen mit Fortune Legends - das neue Online Casino auf GambleJoe (Seite 5)

Thema erstellt am 02.09.2019 | Seite: 5 von 10 | Antworten: 95 | Ansichten: 31.066
M****9
Knochen schrieb am 05.09.2019 um 14:25 Uhr:
Klingt ja ganz okay aber 2 Tage für die Mail dass du dich verifizieren sollst ist jetzt auch nicht gerade rekordverdächtig.

In Realtion dazu, dass das Casino hier zerrissen wird, vielleicht trotzdem ne hilfreiche Info
Knochen
Elite
Schon aber man darf Casinos niemals in Relation zu Erfahrungsberichten stellen. Sonst wäre Wunderino, wenn es nach diesem Forum hier geht, nach einer erfolgreichen Auszahlung schon das beste Casino überhaupt.

Man sollte sich doch immer an die Tatsachen halten. Wenn das Verhalten das du beschrieben hast so stimmt, dann macht das das Fortune Legends Casino von einem miserablen zu einem langsamen Casino.
Anonym
Knochen schrieb am 04.09.2019 um 13:47 Uhr: Ich würde das Casino eigentlich gerne testen sobald es von der Greylist runter ist. Das Bonussystem hat mir bei Playojo schon immer sehr gut gefallen. Hab da eine ganze Weile exklusiv gespielt aber irgendwann hat die ewige Ladezeit der Seite genervt. Auszahlung hat auch immer recht lange gedauert, Verifizierung damals auch. An sich ist das ein gutes System. Ich hatte zum Beispiel mal einen sehr guten Lauf, bei dem ich am Ende 200€ ausgezahlt hatte und noch 30€ zusätzlich im Cashback Guthaben sammeln konnte und weiterspielen. 

Ich hoffe deshalb das Casino kann die Fehler beheben. Wobei es wohl an mehr mangelt, als nur den technischen Komponenten. Der Support muss wohl auch entweder (neu) geschult oder ersetzt werden. Ich frage mich, warum man ein offensichtlich unfertiges Produkt auf den Markt wirft. Die Casino Branche hat so viel Konkurrenz, da kann man mit so einem Produkt kaum an Land gewinnen. 

Hast Du schon das CasinoSecret getestet? Dort ist ja ein ahnliches Bonussystem vorhanden. Ich denke das ist dann auch was für Dich
martin7x
Ich habe ja ordentlich über Fortune Legends geschimpft und diverse Dinge moniert.
Daniel, dessen Meinung ich sehr schätze, schreibt, er glaube, dass das Casino eines Tages mit den Top Casinos mitmischen kann.
Das bezweifele ich.
Was mich am meisten geärgert hat, war nicht das Verlieren, die lahme Website, die Einzahlungsprobleme, sondern die Einstellung gegenüber des Spielers. Das ist der springende Punkt.
Wenn ich irgendwo hingehe, egal ob Casino, Pommesbude oder Nagelstudio will ich das Gefühl haben ich als Kunde bin König. Höflichkeit, Transparenz, Wertschätzung, konstruktiver Dialog auch wenns mal zu Meckern gibt. Das ist essentiell!
Und genau hier hapert es bei dem Casino. Wenn man unbequeme Spieler bannt, die MGA Statuten ignoriert und sich asozial verhält, ist man inkompetent und hat in der Branche versagt. Dann sollte man lieber Drogen am Hauptbahnhof verticken, da kann man die Leute wie Dreck behandeln, weil die Suchtis kommen sowieso immer wieder.
Ist jetzt ein krasser Vergleich keine Frage, aber bei Fortune Legends sehe ich auch bei optimierter Technik ein gravierendes Problem und das betrifft die Leute, die das Casino betreiben, denn die sch**** auf die Spieler und deren Belange und da der Fisch bekanntermaßen am Kopf stinkt, kann aus der Seite nix werden.
Meine Meinung, Finger weg auch in Zukunft. Mit dem Geldbeutel abwählen sozusagen.
FortuneLegends_KTO
Good Morning ,

I hope you are well.

Please excuse this post in English  but I do not think it would be a good idea to use google to translate it so apologies.

First let me Apologies for the issues some of you have had.

Second i would like to thank Ganmblejoe for having the confidence and trust in us to be added as a  brand on this great product.

The truth is they did warn us that if things were not 100% that members would  jump on us but i want not concerned about that , In fact it is appreciated that we have the feedback as we know what we need to fix to make it a better production .

There is NO BS we launched our product with the aim of going into Finland First and we made a big effort in getting that sorted first and so we concentrated on that effort so much  on that  we dropped the ball big time on German product.

What i can assure you is that I am 100% OK with us being grey listed as we will fix issues and one day be back where we belong.

I have all your feedback but unfortunately its impossible to log this with our tech teams as its just too vague and some issues can be so many faults.  

This like dropped games , Browser issues etc can be related to so many things so i need more feedback but more important i need better documents Screenshots and Times ,Dates etc so as to be able to pinpoint the issues and get them sorted .

We are moving onto our own platform in the new year at present we rely on our Provider so some issues are easier to fix that others but we cannot do much without more details.

We do our best to test but being a small team its human nature that we would miss items and that is why negative feedback is not a bad thing for us as long as we act on it and we will.

We are looking at more Support in German and this will happen in the next few months as will some fresh fixes.

I would like to make an offer .

I am able to give 10 Users only 10 Cash to play with and Test  BUT  it has to be 10 I cant offer more  . 

If you want to be part of this then what I would like is genuine , honest feedback and if you encounter any issues that you document    these via screenshots etc and send that to me so we can get a better idea of what is going on  from a technical perspective .

Inorder  for me to credit you the 10 I would ask that you send me an email . With your  CasinoUser name , your GambleJoe User name and in the Header put Gamblejoe Test .

As this is Cash money and is cashable i would need to put a  15X Playthrough on it before you can cashin . ( I feel this is fair) 

Send to miles@mobilt.io   only the First 10 people get this and i would appreciate feedback  .

Then if any of you have had technical issues depositing   i would like for you to try Deposit again ( 2 people only )  .. If you get the same errors or issues , take a screen shot and show me these  , times etc and i will then also apply another 10 to your account for doing this   . Limited to 2 people  only. 

I hope this goes a little way to showing you we value Your feedback and are working on the product .

Thank you  




FortuneLegends_KTO
Then if any of you have had technical issues depositing   i would like for you to try Deposit again ( 2 people only )  .. If you get the same errors or issues , take a screen shot and show me these  , times etc and i will then also apply another 10 to your account for doing this   . Limited to 2 people  only. 
Latino
Erfahrener
@FortuneLegends_KTO:


Please excuse this post in English  but I do not think it would be a good idea to use google to translate it so apologies.

Just use the DeepL Translator - the translation results are very good.
FortuneLegends_KTO
FortuneLegends_KTO schrieb am 06.09.2019 um 08:36 Uhr: 

Good Morning ,

I hope you are well.

Please excuse this post in English  but I do not think it would be a good idea to use google to translate it so apologies.

First let me Apologies for the issues some of you have had.

Second i would like to thank Ganmblejoe for having the confidence and trust in us to be added as a  brand on this great product.

The truth is they did warn us that if things were not 100% that members would  jump on us but i want not concerned about that , In fact it is appreciated that we have the feedback as we know what we need to fix to make it a better production .

There is NO BS we launched our product with the aim of going into Finland First and we made a big effort in getting that sorted first and so we concentrated on that effort so much  on that  we dropped the ball big time on German product.

What i can assure you is that I am 100% OK with us being grey listed as we will fix issues and one day be back where we belong.

I have all your feedback but unfortunately its impossible to log this with our tech teams as its just too vague and some issues can be so many faults.  

This like dropped games , Browser issues etc can be related to so many things so i need more feedback but more important i need better documents Screenshots and Times ,Dates etc so as to be able to pinpoint the issues and get them sorted .

We are moving onto our own platform in the new year at present we rely on our Provider so some issues are easier to fix that others but we cannot do much without more details.

We do our best to test but being a small team its human nature that we would miss items and that is why negative feedback is not a bad thing for us as long as we act on it and we will.

We are looking at more Support in German and this will happen in the next few months as will some fresh fixes.

I would like to make an offer .

I am able to give 10 Users only 10 Cash to play with and Test  BUT  it has to be 10 I cant offer more  . 

If you want to be part of this then what I would like is genuine , honest feedback and if you encounter any issues that you document    these via screenshots etc and send that to me so we can get a better idea of what is going on  from a technical perspective .

Inorder  for me to credit you the 10 I would ask that you send me an email . With your  CasinoUser name , your GambleJoe User name and in the Header put Gamblejoe Test .

As this is Cash money and is cashable i would need to put a  15X Playthrough on it before you can cashin . ( I feel this is fair) 

Send to miles@mobilt.io   only the First 10 people get this and i would appreciate feedback  .

Then if any of you have had technical issues depositing   i would like for you to try Deposit again ( 2 people only )  .. If you get the same errors or issues , take a screen shot and show me these  , times etc and i will then also apply another 10 to your account for doing this   . Limited to 2 people  only. 

I hope this goes a little way to showing you we value Your feedback and are working on the product .

Thank you  


Ok  @ Latino 

Lets test that Thanks 

I have given 4 Players a credit  I still have 6 Left .

Lasst uns testen, dass Danke.

Ich habe 4 Spielern ein Guthaben gegeben, ich habe noch 6 übrig.











mm250ps
Amateur
So...

ich habe ein paar Sachen getestet.
Beim Laden der Slots hatte ich keine Probleme. Auch geruckelt hat kein Slot.
Gespielt wurde auf einem etwas älterem Laptop. AMD 1.65GHz / 8GB Ram.
Das Switchen zwischen den Slots hat problemlos funktioniert.
Die Slot-Suchfunktion oben rechts finde ich nicht richtig plaziert. Die Suche sollte direkt bei den Providern stehn. 

Als ich gespielt habe, hatte ich nur ein minimales Problem. Ich habe das Spiel "Reactoonz" gespielt, ich konnte Spielen, war aber ausgeloggt. Ob das ganze dennoch gezählt hat für den Tresor kann ich nicht sagen. Ich habe leider nicht darauf geachtet was ich hatte als ich Rein/ Raus ging.

Auszahlung teste ich wenn es soweit ist

Die Probleme die sich hier häufen, konnte ich jetzt nicht feststellen.
Gegen Mittag werde ich Einzahlen und ein Bandicam Video starten.

Auf Twitch werd ich das Casino "noch" nicht Streamen, dafür fehlen mir noch positive Ein/ Auszahlungen.

Der Support scheint gut zu sein. Es wurde mir schnell auf Englisch sowie auf Deutsch (mit Translator) geantwortet. 
Fatally
Amateur
martin7x schrieb am 05.09.2019 um 23:32 Uhr:  Dann sollte man lieber Drogen am Hauptbahnhof verticken, da kann man die Leute wie Dreck behandeln, weil die Suchtis kommen sowieso immer wieder.

Nicht mal da kommen Leute wieder, ticker gibt es wie Sand am Meer.

Aktuelle Themen22.11.2024 um 13:00 Uhr

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