Slotsmillion: [gelöst] SlotsMillion zahlt nicht aus (Seite 3)
Thema erstellt am 20.02.2019 | Seite: 3 von 3 | Antworten: 23 | Ansichten: 6.427
Anonym
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Ehemaliges Mitglied
[gelöst] SlotsMillion zahlt nicht aus
21.02.2019, um 11:56 Uhr#21
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Oh jetzt tut sich wieder etwas juhu..
Ich bin wirklich wahnsinnig froh das es sich hier nicht um tausende von Euro handelt..den für mich ist das ne Ansage das dies nun bei jeder Auszahlung mit mir gemacht wird.. 🤣
Es stand drin das die finanzabteilung alles nochmal überprüft in den nächsten 24 h auch die Auszahlung . UND
Bitte beachten Sie, dass wir uns das Recht vorbehalten, in Zukunft weitere Dokumente zu verlangen.
Anonym
Starter
Ehemaliges Mitglied
[gelöst] SlotsMillion zahlt nicht aus
21.02.2019, um 12:50 Uhr#22
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Dieses Thema kann geschlossen werden, die Auszahlung ist nun am weg.. Danke für eure Hilfe.. Ich hoffe so etwas passiert mir nicht nochmal 😝 endlich ruhe..
Got some more explanations from our Customer Support manager.
As the transaction appeared in our system under a 3[sup]rd[/sup] party name, we needed to proceed with extra verification as according to our T&C 2.1.10. "In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Member Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.". Hence the request for all those documents and explanations.
I'm sorry for the time we took to verify your account and process your withdrawal. It indeed exceeded our usual time to process verifications and withdrawals, however we are obligated by the regulators to run those checkups on certain customers’ accounts and certainly will continue doing so to provide the highest possible transaction security.
Again, I apologise for any inconvenience caused. Could you please confirm the good reception of your funds, which I believe, happened yesterday, correct?
[gelöst] SlotsMillion zahlt nicht aus
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Ich bin wirklich wahnsinnig froh das es sich hier nicht um tausende von Euro handelt..den für mich ist das ne Ansage das dies nun bei jeder Auszahlung mit mir gemacht wird.. 🤣
Es stand drin das die finanzabteilung alles nochmal überprüft in den nächsten 24 h auch die Auszahlung . UND
Bitte beachten Sie, dass wir uns das Recht vorbehalten, in Zukunft weitere Dokumente zu verlangen.
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Got some more explanations from our Customer Support manager.
As the transaction appeared in our system under a 3[sup]rd[/sup] party name, we needed to proceed with extra verification as according to our T&C 2.1.10. "In relation to deposits and withdrawals of funds into and from your Member Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.". Hence the request for all those documents and explanations.
I'm sorry for the time we took to verify your account and process your withdrawal. It indeed exceeded our usual time to process verifications and withdrawals, however we are obligated by the regulators to run those checkups on certain customers’ accounts and certainly will continue doing so to provide the highest possible transaction security.
Again, I apologise for any inconvenience caused. Could you please confirm the good reception of your funds, which I believe, happened yesterday, correct?
Wish you a great day and week-end,
Thomas - SlotsMillion.
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