Hallo, ich kann mich seit 1 Tag nicht mehr einloggen bei slotsmillion. Ich habe extra ein neues Passwort angefordert und trotzdem komme ich nicht mehr rein. Ich habe dort noch etwas Geld drin...und wollte spielen. Kann es daran liegen, weil ich Deutsche bin? Ich habe keine Mitteilung von denen bekommen und der Support antwortet mir nicht...😟
Madcon wrote on December 11th, 2020 at 3:32 pm: Hello, I haven't been able to log in to SlotsMillion for 1 day. I specially requested a new password and I still can't get in. I still have some money in there ... and wanted to play. Could it be because I'm German? I have not received a message from them and the Support does not answer me ... 😟
Hello, Madcon, if you are unable to send via private message your email, please get in touch with our Support Team through Facebook Messenger via this link: https://www.facebook.com/slotsmillion
I have let our support team know so they can help you out immediately
Einloggen nicht mehr möglich
Dieser Beitrag hat noch keine Likes erhalten
Einloggen nicht mehr möglich
Dieser Beitrag hat noch keine Likes erhalten
Thank you for reaching out.
Don't worry, we will get this sorted as soon as possible!
Could you kindly send me via private message your player email and / or username?
I will let one of Support agents know so they can get in touch with you shortly. :)
Dani
SM team
Einloggen nicht mehr möglich
Dieser Beitrag hat noch keine Likes erhalten
He probably cant because new members of this forums cant send private messages to other members
Einloggen nicht mehr möglich
Dieser Beitrag hat noch keine Likes erhalten
Einloggen nicht mehr möglich
Dieser Beitrag hat noch keine Likes erhalten
Hello, Madcon, if you are unable to send via private message your email, please get in touch with our Support Team through Facebook Messenger via this link: https://www.facebook.com/slotsmillion
I have let our support team know so they can help you out immediately